It is always the same. Maps are rolling out country by country. And time by time.
I do not think, that Mapfactor is arbitrarily omitting any country.
My latest France maps is from January 2018. Unfortunatelay I cannot see wich map this may be. When downloaded I cannot distinguish maps from countries, which are divided into several parts.
There are several maps that are still in November. Probably there are errors in the road material in OSM which prevent a proper processing by MapFactor.
Good for France - but the Danmark update is now more than three months old. If there is a problem with the OSM data in Danmark, could MapFactor please reveal where and what - so that the problem can be solved quickly?
Well, OSM is free source of data but it can also be broken by anybody. This relation needs to be fixed so it's valid relation. It should be a closed circle.
[quote]Sefoun a écrit : sam. mai 05, 2018 2:52 pm Salut,
Je n'arrive pas à consulter l'historique de cette relation surement à cause de sa taille, donc je ne sais pas qui a fait quoi.
Toujours est-il qu'il semblerait que quelqu'un soit encore dessus, la dernière édition date d'il y a 3h au moment où j'écris, peut être que c'est celui qui a brisé la relation qui essai de réparer.
Vous pouvez essayé de le contacter pour savoir ce qu'il en est, dans le pire des cas, des gens comme cquest ou Gendy pour ne citer qu'eux pourront probablement faire un revert dans ils verront ce topic.
Je pense que le problème est antérieur à l'ajout des noms en breton, un autre utilisateur avait réparé et complété les limites de l'Auvergne et je pense qu'il a fait péter la limite de Rhône-Alpes.
Bin j'essaie, mais jusque là j'avais fait surtout des bricoles comme rajouter des directions ou corriger des routes qui en fait étaient des chemins, mais là il y a peut être 30 km de limites à réparer.Je me suis inscrit sur le forum openstreetmap, mais ce n'est pas encore validé par un admin, si tu peux faire passer le message...
Ca y est je pense avoir corrigé et restauré les parties manquantes, la limite réapparaitra en intégralité dans quelques heures, à voir quand les MAJ de cartes pourront être lancées.
Hi, All the countries of the world have been updated at the end of April and in the middle of May 2018. The map France East is still not available, it's still weird. I hope the update will be on the map of the month of April and not the month of February. I'm waiting, but ... You can not know if the update is in progress or if there is still a problem?
as far as I know, France East was corrected in May, so, if everything is fine, it will be released in mid June I am not aware of any problem in Switzerland